Blogi

Hoia oma kaubamärk nähtaval

Kolmapäev, 29. Aprill 2015

AS Turu-uuringute üle-eestilisest küsitlusest selgus, et 81 protsenti inimestest peab oluliseks õigust saada toote pakendilt kauba kohta kogu vajalikku infot ja teavet kaubamärgi kohta. Igapäevaseid toidu- ja tarbekaupu ostes mõjutab kaubamärk 56 protsendi inimese ostuotsust. Kui kaubamärk pole nähtav, tehakse ostuotsus tuginedes hinnale või eelnevale ostukogemusele.

Hea bänneri saladus

Teisipäev, 28. Aprill 2015

Bännerreklaam on surnud! Elagu bännerid!

Sotsiaalmeedia revolutsiooni harjal tundus paljudele turundajatele, et bännerreklaam vannub kohe-kohe alla mugavale võimalusele sotsiaalmeediakeskkondades oma fännidele teateid postitada või kampaaniaid korraldada. Aga võta näpust, klassika ei hävine! Endiselt on võimalik õiges veebikanalis hea bänneriga oma sihtgrupini jõuda tõhusamalt kui näiteks Facebookis.

Mobiilisõbralik koduleht saab Googles parema positsiooni

Teisipäev, 21. Aprill 2015

Tänasest kehtestas Google otsingumootori algoritmis muudatuse, millega hakatakse otsingutulemustes nutiseadmetes eelistama mobiilisõbralikke kodulehekülgi. Nendest lehekülgedest teavitatakse otsingutulemustes otsijat tekstiga “Mobile-friendly”.

Otsingualgoritm hakkab eelistama selliseid kodulehekülgi, mis muudavad suurust vastavalt seadme ekraanile ja seega jäävad nii-öelda tavalised kodulehed otsingus allapoole.

Kodulehekülg sisuturunduse teenistuses

Neljapäev, 16. Aprill 2015

Kodulehekülje tegemisega luuakse sihtgrupile infoaken, mille kaudu vahendatakse nii eesmärgipärast päevakajalist teavet kui ka utilitaarset infot nagu kontaktid, lahtiolekuajad, lepingud, kasutamistingimused, mitmesugused arvandmed jms.
Sageli on koduleheküljed visuaalselt korrektsed ja hästi navigeeritavad, kuid silma hakkavad mõned siuturunduse kohalt olulised vead:

Sisuturundus ja huumor

Teisipäev, 14. Aprill 2015

Kindlasti olete olnud olukorras, kus keegi viskab seltskonnas nalja, aga teised ei naera, vaid tunnevad isegi piinlikkust.
Sama kordub pahatihti sotsiaalmeediakanalites, kus on selgelt näha, et inimestel on vaimukusest väga erinev arusaam.

Sisuturundus pole otsemüük

Laupäev, 11. Aprill 2015

Võttes appi sisuturunduse tööriistad, et rääkida potentsiaalsetele klientidele oma toodetest või teenustest, on lühinägelik oodata kohest tulu. Avaldades nõandeartikli ajalehes või ajakirjas, ei saa loota, et kliendid tormavad järgmisel päeval teie suurepärase kirjelduse peale oma rahakotti kergendama. Aga nad võivad seda alateadlikult teha kuu, kolme kuu, poole aasta või aasta pärast.

Mida me siis sisuturundusest tegelikult saame?