Hea bänneri saladus

Teisipäev, 28. Aprill 2015

Bännerreklaam on surnud! Elagu bännerid!

Sotsiaalmeedia revolutsiooni harjal tundus paljudele turundajatele, et bännerreklaam vannub kohe-kohe alla mugavale võimalusele sotsiaalmeediakeskkondades oma fännidele teateid postitada või kampaaniaid korraldada. Aga võta näpust, klassika ei hävine! Endiselt on võimalik õiges veebikanalis hea bänneriga oma sihtgrupini jõuda tõhusamalt kui näiteks Facebookis.

Kuidas siis bännerist maksimumi võtta?

Selge, konkreetne, aus ja lühike sõnum – ära peta, vigurda, häma ega solva.

Kutsu reageerima – piiratud aeg, piiratud kogused, erihinnad, boonused, auhinnad, kingitused jms.

Otseviide kampaaniale, teenusele, tootele – ära sunni klienti ekslema.

Väldi liiga kirjuid taustu ja liigkiiret vaadete vaheldumist – bänneriga kino ei näita!

Tee võimalusel oma kampaaniale mitu bännerit ja testi nende tulemuslikkust ööpäeva jooksul. Anna roheline tuli parima tulemuse saanule.

Pea meeles, et bänneri disain, mis meeldib sinule, ei pruugi üldse meeldida klientidele, seega lase disaini hinnata mitmel inimesel, miks mitte oma sotsiaalmeedia fännidel.

Pikemaajalise kampaania korral kasuta erineva disainiga bännereid – bänneri disain kaotab oma atraktiivsuse külastajate jaoks ühe nädalaga.

Kauple oma bänneritele veebikanalites testperioodi ja maksa ainult tulemuse eest. Mitmed online väljaanded ja portaalid peavad end endastmõistetavalt reklaamiturul kõvadeks tegijateks ja küsivad ka vastavalt hinda, kuid sinu bänner ei pruugi neis soovitavat mõju saavutada – bänneri asukoht pole hea, potentsiaalne sihtgrupp kasutab hoopis teisi saite jne.   

Kui soovid abi bännerreklaami teostamisel, siis kirjuta meiliaadressil info@sisuturundus.ee või vaata erinevaid võimalusi siit.