Kodulehekülg sisuturunduse teenistuses

Neljapäev, 16. Aprill 2015

Kodulehekülje tegemisega luuakse sihtgrupile infoaken, mille kaudu vahendatakse nii eesmärgipärast päevakajalist teavet kui ka utilitaarset infot nagu kontaktid, lahtiolekuajad, lepingud, kasutamistingimused, mitmesugused arvandmed jms.
Sageli on koduleheküljed visuaalselt korrektsed ja hästi navigeeritavad, kuid silma hakkavad mõned siuturunduse kohalt olulised vead:

  • Tekstid on sisukad, kuid ei ole otsingumootorisõbralikud ehk ei sisalda piisavalt ettevõtte tegevust kirjeldavaid märksõnu ja ei toeta ettevõtte info kiiret leidmist internetist;
  • Sisu uuendatakse liiga harva ehk siis tegevuste ajalugu ei jäta muljet aktiivsest tegutsemisest (kõige suurem patt on pakkuda kliendile teavet, mis on aegunud);
  • Fotodele ja infograafikale on võrreldes tekstiga pandud ebaproportsionaalselt suurt rõhku;
  • Puudub blogi moodul, mis võimaldaks suhteliselt kergelt vabas vormis ja igapäevaselt klientidele teavet jagada ning tagasisidet saada, aga ka veebis nähtavamaks muutuda.

Vaata siit, millega saame aidata kodulehe atraktiivsemaks muutmisel.