Laisad sisuturundajad jäävad tänavakaupmeestele alla

Kolmapäev, 08. Aprill 2015

Üheksakümendatel, kui ettevõtluskogemus oli veel lapsekingades, üürisid paljud alustavad ettevõtjad väikese kontori, ostsid paar lauda-tooli, heal juhul ka hirmkalli arvuti ning telliskivi suuruse mobiiltelefoni ja hakkasid äri ajama.

Äriajamine käis nii, et istuti kontoris ja vahel harva helistati üksteisele, sest helistamine oli kallis. Keegi väljaspool firmat ei teadnud, mis teenuseid või tooteid klientidele pakutakse. Kliente ei olnud ja peale paarikuist kontoris istumist kuskilt raha ei tulnud. Iga tänavakaupmees, kes kasti banaane müüs, teenis ka rohkem.

Tehnoloogia on küll sellest ajast suurte sammudega edasi arenenud, kuid väga paljudel ettevõtjatel on suhtumine samaks jäänud – paneme kodulehe üles, küll meid üles leitakse ja küll siis käivet ja kasumit tuleb. Ei tule, tänavakaupmees teenib ikka rohkem.

Selleks, et koduleht aitaks ettevõttel nähtav olla, internetiavarusest kliente leida ja müüki kasvatada, on vaja igapäevast järjekindlat sisuturundust. Otsimootorid viskavad laisad sisuturundajad kiiresti otsingunimekirja lõppu.

Tee lihtne analüüs. Küsi endalt, mitu korda nädalas tegeletakse sisuloomega – värskendatakse sinu ettevõtte kodulehe sisu, kirjutatakse meedias sinu teenustest ja toodetest artikelid, luuakse sotsiaalmeediapostitusi, väljastatakse pressiteateid jms?

Kui tulemuseks on null, siis meenutab sinu ärimudel üheksakümnendaid ja sa oled konkurentidest valgusaastate kaugusel.

Aga positiivne on see, et seda olukorda annab kiiresti parandada.

Sisuturunduse erinevad võimalused >>>