Sisuturundus ja huumor

Teisipäev, 14. Aprill 2015

Kindlasti olete olnud olukorras, kus keegi viskab seltskonnas nalja, aga teised ei naera, vaid tunnevad isegi piinlikkust.
Sama kordub pahatihti sotsiaalmeediakanalites, kus on selgelt näha, et inimestel on vaimukusest väga erinev arusaam.
Ei ole kurjast, kui eraisikud teevad nalja, mida teised ei mõista või hoiavad end püüne pääl anekdootide kopeerimisega, kuid firmad ei saa sellist asja endale lubada.
Eriti Facebookis on näha, et sisuturunduse puudujääke püütakse korvata lihtlabaselt fännidele odavat meelelahutust pakkudes. Selline teguviis teeb aga karuteene – ühel hetkel, kui on vaja kliendisuhe müügiks pöörata, mõtlevad teie fännid, et olete ühed „pullimehed“ ja ostavad sama toodet konkurentidelt.
Vägisi ei pea nalja viskama, et klientidele meeldida. Kliendisuhte hoidmine läbi huumoriprisma pole jätkusuutlik. Kui ongi humoorikaid ideid, siis ei pruugi need alati tehniliselt teostuda. Võrrelge – kui hea jutuvestja räägib teile anekdooti, ajab see naerma, aga ajalehesabast sama asja lugedes tundub nali sageli palju magedam.
Tehke parem üks sisult asjalik ja läbimõeldud postitus iga paari päeva tagant ja jagage seda kanalites, kus teate/arvate oma kliente olevat.
Aga kui ikkagi on kange soov nalja visata, siis laske seda teha parem oma fännidel.