Sisuturundus pole otsemüük

Laupäev, 11. Aprill 2015

Võttes appi sisuturunduse tööriistad, et rääkida potentsiaalsetele klientidele oma toodetest või teenustest, on lühinägelik oodata kohest tulu. Avaldades nõandeartikli ajalehes või ajakirjas, ei saa loota, et kliendid tormavad järgmisel päeval teie suurepärase kirjelduse peale oma rahakotti kergendama. Aga nad võivad seda alateadlikult teha kuu, kolme kuu, poole aasta või aasta pärast.

Mida me siis sisuturundusest tegelikult saame?

  1. Pikaajalise nähtavuse – oleme oma toodete ja teenustega meedias nähtavad ja püsime konkurentsis;
  2. SEO-sõbralikkuse – mida arvukamad ja mida värskemad on veebis ettevõtte tegevust puudutavad infokillud, seda nähtavam on võimalik seal olla;
  3. Usalduse – tekitame usaldusväärsust ettevõtte ja selle pakutavate toodete ning teenuste vastu;
  4. Ajalugu – puudutab otsapidi ka usalduse tekitamist, kuna on võimalik näidata, et ettevõte on tõsiste kavatsustega pikka aega turul.
  5. Diskussioon ja tagasiside – klientidel on võimalus teie teenuseid ja tooteid kommenteerida, nende kohta infot jagada jms.
  6. Ja kõige tähtsam – eesmärgistatud sisuturundus annab kvaliteetsete kliendisuhete kasvu, mille saab soliidselt ka otsemüügiks pöörata, ilma, et peaks kliendisuhteid hävitama.