Sisuturunduse idee: unista koos klientidega

Neljapäev, 23. Aprill 2015

Üheks võimaluseks sisuloomeks ideid koguda, on julgustada kliente ettevõtte tulevikutoodetest-teenustest unistama. Heaks näiteks on Electrolux Design Lab konkursid tudengitele, aga igal suurel või väikesel firmal on sama võimalus küsida: Mida võiks sinu ettevõte pakkuda kliendile kümne, kahekümne või kolmekümne aasta pärast?

Muide, oma fantaasiaid ja unistusi jagades avaldavad kliendid sageli ka oma toote- või teenuste-eelistused ja räägivad sellest, millistest funktsionaalsustest nad kõige rohkem puudust tunnevad. See annab omakorda ideid toodete-teenuste täiendamiseks või sootuks uute juurutamiseks. Nii et sisuturundusel on teie ettevõtte arengus rohkem kaasa rääkida, kui oskate ette kujutada.