Sisuturunduse parim tööriist on nõuanne

Neljapäev, 09. Aprill 2015

Kõige lihtsam on kliendile läbi veebibännerite või telereklaamide teada anda, kui head tooted või teenused teie ettevõttel ikka on. Selleks on vaja kopsakat turunduseelarvet ja krapsakat meediaplaneerijat, kuid tulemus on sageli mitterahuldav. Miks?

Sellepärast, et suurele hulgale inimestele on reklaam olemuselt vastik ja paljud on umbusklikud – kui midagi nii palju reklaamitakse, siis ilmselt tahetakse saastast lahti saada või arvatakse, et kuskil on mingi salakaval lõks, millega tarbijat petetakse.

Parim viis usaldusväärsust kasvatada on sisuturunduse abil oma toodetele tähelepanu juhtimine nõuannetega. Andke inimestele nõu, mida, kuidas ja kus nad saavad teie tooteid-teenuseid kõige paremini kasutada. Kirjutage nõuandelugusid oma kodulehele, blogidesse, ajakirjadesse ja mujale meediasse. Kui võimalik, kasutage oma kõneisikuid nõuannete jagamiseks või palgake selleks inimesi, keda tarbijad usaldavad.

Me kõik vajame nõuandeid, palju häid nõuandeid. Klantsreklaamid tulevad ja lähevad, aga vajadus vaadata ning õppida, kuidas midagi teha, saadab meid elu lõpuni.

Sisuturunduse hoovad >>>